Oferujemy kilka wariantów znakowania naszych kalendarzy. W zależności od wymagań i upodobań Klientów kalendarze znakujemy wg. technik:
Polega na precyzyjnym usunięciu wierzchniej warstwy produktu, odsłaniając jego bazową fakturę. Nie ma możliwości wyboru koloru znakowania – jest on uzależniony od rodzaju materiału z jakiego jest wykonany znakowany przedmiot. Grawerowanie jest gwarantem ogromnej precyzji odwzorowania każdego, jednokolorowego logotypu.
Wady i zalety:
+ trwałość, precyzja i wysoka powtarzalność znakowania
+ odporność na ścieranie
+ korzystna cena
+ możliwość personalizacji bez ponoszenia dużych kosztów
– brak możliwości wyboru koloru znakowania
UV to nowoczesna i szybka metoda druku bezpośredniego.
Logo nadrukowane jest specjalnymi farbami bezpośrednio na powierchni kalendarza, a następnie utwardzany za pomocą lamp UV.
Wady i zalety:
+ Nadruk full-color
+ Fotograficzne odwzorowanie drukowanego obrazu
+ Możliwość zastosowania przejść tonalnych
+ Możliwość personalizacji bez ponoszenia dużych kosztów
– Jakość wydruku uzależniona jest od jakości przesłanych plików
Tłoczenie to technika, która polega na odciśnięciu matrycy w materiale.
Logo jest wytłaczane pod wpływem dużego ciśnienia i wysokiej temperatury.
Kolor znakowania i intensywność zależy od właściwości materiału kalendarza.
Aby uzsyskać złocenie używamy specjalnych folii, które nakładamy na powierchnię kalednarzy i przez nią dociskamy matrycę.
Wady i zalety:
+ Trwałe i eleganckie zdobienie
+ Dobre odwzorowanie grafiki
+ Matrycę do tłoczenia można wykorzystywać wiele razy na wielu produktach
– Konieczność wykonania matrycy za pierwszym razem
– Ograniczone zastosowanie ze względu na wymagania dotyczące materiałów
– Kolory znakowania uzależnione od koloru folii
Grawer na kalendarzach wykonywany jest za pomocą plotera laserowego. Laser wypala na okładce kalendarza dowolny tekst lub grafikę. Informujemy, że kolor graweru zależy od samej oprawy kalendarza i nie mamy na niego wpływu.
Technika laserowego znakowania pozwala również na szybką i ekonomiczną personalizację na kalendarzach książkowych w ramach jednego zamówienia, np. dane Klientów lub pracowników.